معرفی واحد امور اداری

رئیس امور اداری: علی عسکرنظری

مدرک تحصیلی : کارشناس پرستاری

سوابق مدیریتی:

ا

 

شرح وظایف امور اداری

1-نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .

2-صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها .

3-سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .

4-تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن .

5-صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .

6-نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه .

7-شرکت در کمیسیونها ، سمینارها ، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .

8-انجام مطالعات لازم در موار د ی از قبیل تشکیلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به واحدتشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .

9-تهیه مجموعه هدف ، وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت تائید آن .

10-انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحدکارگزینی .

11-  تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و .... .

12-برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی

13-اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

14-  پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات

15-  اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

16-  تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق

17-نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان

18-  نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه

19-همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی

20-  نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه

21-  نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد

22-  نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان

23-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق .

 

معرفی واحد کارگزینی وبایگانی

مسئول واحد :

مدرک تحصیلیی :  

سابقه خدمتی :

مسئول واحد بایگانی :

شرح وظایف کارگزینی

1.تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن بااطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط

2-.انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند(پایان طرح خدمت، بازنشستگی ، فوت)

3.انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان

4. برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی

5.اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر

6.تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم

7.شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز

8. پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات

9.مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل

10  .اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

11. تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق

12.  اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان

13.تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق

14.تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل

15.صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررات مربوط

16.پیگیری لازم در جهت تسریع در انجام امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه

17.  شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی

18.ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش ، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام مافوق

19.انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل آموزش، طبقه بندی مشاغل، قوانین و مقررات استخدامی و غیره

20.  تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه

21.همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی

22.انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق


معرفی واحد

مسئول واحد :

سابقه خدمتی :

شرح وظایف مسئول تاسیسات

1. انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب، آساننسور، تهویه مطبوع، فن کوئل‌ و هوارسانها
2. تهیه طرح‌های نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تاسیسات
3. نوسازی قطعات مربوط به تاسیسات
4. تهیه و تنظیم برنامه و برآورد هزینه مربوط به چگونگی توسعه و تعمیر تاسیسات مرکزی
5. محاسبه و تهیه طرح و برآورد قیمت تمام شده تاسیسات و دستگاههای مرکزی فشار ضعیف یا شبکه ‌مرکزی تولید نیرو
6. سرپرستی و نظارت بر لوله‌کشی ساختمان‌ها و تعمیر وسایل تاسیساتی
7. رسیدگی و نظارت بر محاسبات و برآورد قیمت سانترالهای بزرگ و تاسیسات مرکزی
8. نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تاسیساتی
9. آموزش و راهنمایی کاردان‌ها و تکنسین‌ها در زمینه نصب و آزمایش و بهره‌برداری و نگهداری تاسیسات
10. شرکت در کمیسیون‌های فنی
11. نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار و کنترل و هماهنگی فعالیتهای مربوطه
12. همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی بیمارستان وتعیین مشخصات و دستورالعملهای فنی
13. تهیه برنامه کشیک ماهیانه پرسنل و محاسبه ساعت اضافه‌کار و طرح مشارکت ماهیانه کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
14. ارزشیابی سالیانه کارکنان، تقسیم کار بین پرسنل در صورت مرخصی کارکنان و جایگزینی و تامین نیرو در واحد
15. نظارت بر عملکرد و نحوه برخورد کارکنان
16. کسب خط‌مشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه
17. بررسی وضعیت موجود در واحد تحت نظارت به منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات و کیفیت آن
18. برنامه‌ریزی در جهت اجرای استانداردها
19. 
برنامه‌ریزی جهت آموزش و آگاه‌سازی کارکنان جدیدالورود به مقررات اداری ، استانداردها و شناخت کامل نسبت به واحد
20. تشکیل جلسات گروهی و جلب مشارکت کارکنان در جهت حل مشکلات واحد مربوطه
21. برقراری حسن تفاهم بین کارکنان واحد مربوطه و سایر واحدها
22. شرکت در جلسات مدیران و ارائه نیازهای کارکنان واحد مربوطه و مشکلات واحد و پیشنهاد جهت بهبود وضعیت
23. ثبت و گزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط (شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه، حوادث، کمبودها، نقایص و ...)
24. انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق