معرفی واحد
سوپروایزر بالینی صبح:امیر شهریاری پور
مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری
سوابق مدیریتی
1-سرپرستار اورژانس از سال 93تا97
2-سوپروایزر اورژانسازسال97تا99
3-سوپروایزر بالینی از سال99تاکنون
سوپروایزرهای درگردش
ش
شرح وظایف سوپروایزر
بالینی
1- کسب دستور و
برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2-
مشارکت و همکاری در جمع آوری اطلاعات پیرامون مرکز بهداشتی درمانی و توانبخشی
3- همکاری با مدیر
پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی های واحدهای ذیربط با همکاری سایر
مسئولین
4- ارائه پیشنهادات
لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
5- مشارکت و همکاری در برنامه ریزیهای آموزشی کارکنان،
دانشجویان، مددجویان/ بیماران...
6- برنامه ریزی و
هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان/ بیماران
7-تهیه و تنظیم
گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان،
عملکرد،...واحدهای ذیربط
8- ایجاد هماهنگی بین
واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب در واحدهای ذیربط
9- تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری(
مربوط به کارکنان، مددجویان/ بیماران، محیط و...) و اقدام جهت حل آنها
10- مشارکت در توزیع
کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
11- ایجاد شرایط کاری
مناسب و حسن تفاهم ما بین افراد
12- شرکت در برنامه
های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
13- شرکت در کمیته
های مختلف بیمارستانی و پرستاری( آموزشی،پژوهشی، فرهنگی، نظارت و ارزشیابی، رفاهی،
توانبخشی و ...)
14- تامین و ایجاد
شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تامین نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات
و...)
15- هماهنگی در ارجاع
مددجو به خانواده ،مرکز بهداشتی ، درمانی ، توانبخشی و...
16- نظارت و کنترل
مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری ( رعایت مقررات اداری/ رعایت ضوابط کاری، اخلاقی
و...)
17- نظارت و کنترل
مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزار
مناسب(چک لیست و...)
18- بازدید مستمر از
واحدهای مرتبط به منظور حصول اطمینان از حسن ارائه خدمات، ثبت و ارائه گزارش به
مافوق
19- هدایت کارکنان در
جهت ارتقاء سطح کیفی مراقبتها
20- ارائه
راهنمائیهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
21- مشارکت و همکاری
در جهت تامین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدیدالورود با
مقررات، خط مشی ها، شرح وظایف و...
22- ثبت حوادث، وقایع
غیرمترقبه، آمار (بیماران بدحال، پذیرفته شده، ترخیصی، فوت شده و...)
23- ارزشیابی مستمر
کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
24- همکاری و مشارکت
در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی/ بررسی رضایتمندی مددجویان/
بررسی رضایت مندی کارکنان
25- همکاری و مشارکت
در ارزشیابی تاثیر برنامه های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
26- همکاری و مشارکت
در ارزشیابی برنامه ها و خط مشی های مدون ، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
27- کنترل و نظارت
مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ...
28
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق