معرفی واحد امور اداری
رئیس امور اداری: علی عسکرنظری مدرک تحصیلی : کارشناس پرستاری سوابق مدیریتی: ا | |
شرح وظایف امور اداری
1-نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی .
2-صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها .
3-سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار ، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .
4-تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن .
5-صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .
6-نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه .
7-شرکت در کمیسیونها ، سمینارها ، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق .
8-انجام مطالعات لازم در موار د ی از قبیل تشکیلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندی مشاغل و تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به واحدتشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور .
9-تهیه مجموعه هدف ، وظایف و پستهای سازمانی کارکنان بیمارستان و پیشنهاد آن به واحد تشکیلات جهت ارائه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جهت تائید آن .
10-انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحدکارگزینی .
11- تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و .... .
12-برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی
13-اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
14- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
15- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
16- تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
17-نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
18- نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
19-همکاری در امر آموزش ، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
20- نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
21- نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد
22- نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بیمه و رفاه کارمندان
23-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق .
معرفی واحد کارگزینی وبایگانی
مسئول واحد :
مدرک تحصیلیی :
سابقه خدمتی :
مسئول واحد بایگانی :
شرح وظایف کارگزینی
1.تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع ، اضافه کار و نظیر آن بااطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط
2-.انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می گردند(پایان طرح خدمت، بازنشستگی ، فوت)
3.انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
4. برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
5.اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
6.تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
7.شرکت در جلسات مختلف بر حسب نیاز
8. پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
9.مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
10 .اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
11. تهیه گزارشات لازم جهت ارائه مقام مافوق
12. اقدام در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
13.تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز پرسنلی از طریق رایانه جهت ارائه به مقام مافوق
14.تهیه خلاصه سوابق پرسنلی جهت صدور احکام ارتقاء گروه پرسنل
15.صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررات مربوط
16.پیگیری لازم در جهت تسریع در انجام امور ارزشیابی سالیانه کارکنان و تعیین ضرایب افزایش سنواتی آنان جهت صدور حکم حقوقی مربوطه
17. شرکت در جلسات و کارگاههای آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارتهای فردی
18.ثبت فعالیتهای روزانه در دفتر گزارش ، تهیه و تنظیم گزارش ماهیانه فعالیتها جهت ارائه به مقام مافوق
19.انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل آموزش، طبقه بندی مشاغل، قوانین و مقررات استخدامی و غیره
20. تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
21.همکاری در امر آموزش، پژوهش و امور تحقیقاتی در زمینه شغلی
22.انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق
معرفی واحد
مسئول واحد :
سابقه خدمتی :
شرح وظایف مسئول تاسیسات
1. انجام امور فنی و مهندسی مربوط به نگهداری از ساختمانها و تاسیسات مرکزی از قبیل: آب ، برق ، تلفن، گاز ، فاضلاب، آساننسور، تهویه مطبوع، فن کوئل و هوارسانها
2. تهیه طرحهای نوسازی قطعات و وسایل مربوط به تاسیسات
3. نوسازی قطعات مربوط به تاسیسات
4. تهیه و تنظیم برنامه و برآورد هزینه مربوط به چگونگی توسعه و تعمیر تاسیسات مرکزی
5. محاسبه و تهیه طرح و برآورد قیمت تمام شده تاسیسات و دستگاههای مرکزی فشار ضعیف یا شبکه مرکزی تولید نیرو
6. سرپرستی و نظارت بر لولهکشی ساختمانها و تعمیر وسایل تاسیساتی
7. رسیدگی و نظارت بر محاسبات و برآورد قیمت سانترالهای بزرگ و تاسیسات مرکزی
8. نظارت بر تهیه قطعات یدکی و نصب و انتقال وسایل تاسیساتی
9. آموزش و راهنمایی کاردانها و تکنسینها در زمینه نصب و آزمایش و بهرهبرداری و نگهداری تاسیسات
10. شرکت در کمیسیونهای فنی
11. نظارت بر کار شرکتهای پیمانکار و کنترل و هماهنگی فعالیتهای مربوطه
12. همکاری با کارشناسان دفتر فنی دانشگاه در رابطه با تعمیرات ساختمانی بیمارستان وتعیین مشخصات و دستورالعملهای فنی
13. تهیه برنامه کشیک ماهیانه پرسنل و محاسبه ساعت اضافهکار و طرح مشارکت ماهیانه کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط
14. ارزشیابی سالیانه کارکنان، تقسیم کار بین پرسنل در صورت مرخصی کارکنان و جایگزینی و تامین نیرو در واحد
15. نظارت بر عملکرد و نحوه برخورد کارکنان
16. کسب خطمشی و دستورالعمل لازم از سرپرست مربوطه
17. بررسی وضعیت موجود در واحد تحت نظارت به منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات و کیفیت آن
18. برنامهریزی در جهت اجرای استانداردها
19. برنامهریزی جهت آموزش و آگاهسازی کارکنان جدیدالورود به مقررات اداری ، استانداردها و شناخت کامل نسبت به واحد
20. تشکیل جلسات گروهی و جلب مشارکت کارکنان در جهت حل مشکلات واحد مربوطه
21. برقراری حسن تفاهم بین کارکنان واحد مربوطه و سایر واحدها
22. شرکت در جلسات مدیران و ارائه نیازهای کارکنان واحد مربوطه و مشکلات واحد و پیشنهاد جهت بهبود وضعیت
23. ثبت و گزارش کلیه امور واحد مربوطه به مسئولین ذیربط (شامل درخواستها، وقایع غیرمترقبه، حوادث، کمبودها، نقایص و ...)
24. انجام سایر امور محوله طبق مقام مافوق