
واحد رسیدگی به شکایات
نام و نام خانوادگی : نصرت اله کاظم زاده سمت : مسئول رسیدگی به شکایات تحصیلات : کارشناس پرستاری تلفن : 08345228016 داخلی : 145 |  |
اهداف واحد رسیدگی به شکایات
بیمارستان دولتی امام خمینی (ره ) اسلام اباد غرب در راستای رسیدگی به شکایات بیماران با تکیه براصل مشتری مداری و بهره گیری از شایستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگیری فرآیندی کارا و اثربخش و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآیندهای کاری، اهداف زیر را سر لوحه فعالیت های خویش قرار داده است:
توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع و بیماران
ارتقاء سطح مشتری مداری در بیمارستان
افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از بیمارستان
ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع.
شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات واصله
بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله
کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها ی مختلف مرکز.
فعالیت در راستای اهداف استراتژیک بیمارستان
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان درطبقه همکف ودر سالن اداری بیمارستان واقع شده است.
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان بیمارستان
جمع آوری ماهیانه شکایات از صندوق های رسیدگی به شکایات بیمارستان
بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهای قانونی موجود به ارباب رجوع و بیماران
تحقیق، بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
شرکت در کمیته های مرتبط در رابطه با شکایات ارباب رجوع و بیماران
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر می باشد و دریافت نتایج انجام شده
ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش آماری به معاونت محترم درمان
شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
نحوه دریافت شکایات
