اخبار

بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی اسلام آباد غرب با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.99/11/18

بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی اسلام آباد غرب با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.99/11/18

 

 

معاون اول رییس جمهور در مراسم بهره برداری از بیمارستان اسلام ابادغرب گفت: یکی از دستاورد‌های پس از زلزله آبان ماه سال 1396 بازسازی اصولی واحد‌های مسکونی است و نتیجه این بازسازی باید برای مردم اطمینان‌بخش باشد که بحمدالله امروز شاهد هستیم این اطمینان در میان مردم حاصل شده است.
جهانگیری افزود: اقداماتی که جمهوری اسلامی پس از زلزله کرمانشاه انجام داد یکی از نمونه‌های مدیریت کارآمد نظام است چرا که در طول سه سال پس از زلزله بیش از صد هزار واحد مسکونی احداث و یا بازسازی شده‌است و این یک دستاورد عظیم برای جمهوری اسلامی می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات نظام در سیل سال نود و هشت هم قابل‌تحسین است، زیرا چند استان کشور به‌شدت درگیر سیل شدند و در این استان‌ها نیز بیش از صد هزار واحد مسکونی ساخته شده است.
جهانگیری اظهار داشت: امیدواریم رضایت مردم نسبت به خدمات‌دهی دولت در این دو بحران زلزله و سیل تامین شده باشد و وظیفه دولت نیز چیزی جز این نیست که با تمام توان در خدمت مردم باشد.
معاون اول رییس جمهور گفت: قطعاً درخواست‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز برای تجهیز امکانات بیشتر در بیمارستان اسلام‌آبادغرب تامین خواهد شد و اراده دولت هم چیزی جز این نیست.

 

 دکتر محمد رضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب عنوان نمودند برای بازسازی و مقاوم سازی  این بیمارستان که در زلزله آبان ماه ۹۶ تخریب شد  ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این بیمارستان در ۶ طبقه و با ۸ بخش شامل دو بخش زنان ، اطفال ، مردان ، آی سی یو ، سی سی یو ، رادیولوژی و پست سی سی یو و به مساحت ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده است.
برای تجهیز بیمارستان اسلام آباد غرب ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.بیمارستان اسلام آباد غرب توسط وزرات راه و شهرسازی بازسازی شده است.

 


افتتاح 5
افتتاح 4
افتتاح 3
افتتاح 2
افتتاح 1

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۱۲
تعداد بازدید : ۵۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید