اخبار

بازدید و افتتاح واحد دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) درتاریخ 94/11/25

بازدید و افتتاح واحد دارویی بیمارستان امام خمینی(ره) درتاریخ 94/11/25

 

 

 

 

راس ساعت8:30 تاریخ 94/11/25معاونت محترم غذا و دارو استان( آقای دکتر عبدی) ، مدیریت محترم اموردارویی استان( آقای دکتر محمودی) و  بازرس امور دارویی بیمارستانها (آقای کیومرث بشی پور) وارد بیمارستان شدند.

درابتدای جلسه آقای دکتر حمیدرضا بیگرضایی (سرپرست شبکه) و آقای دکتر ایلخان رضایی(ریاست بیمارستان ) ضمن خوش آمدگویی جلسه را آغاز نمودند.

در این جلسه به ترتیب آقایان دکترعبدی ،آقای دکتر محمودی،  آقای کیومرث بشی پور ضمن تقدیر از شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب، نقاط قوت و ضعف واحد دارویی بیمارستان بررسی نمودند.

لازم به ذکر است در حال حاضر واحد دارویی این بیمارستان با استفاده از  برابر دستورالعمل نظام تحول سلامت به صورت سیستماتیک با فضا و تجهیزات کافی  ارائه خدمت می نماید بطوریکه یک داروخانه مخصوص بیماران سرپایی ،یک داروخانه مخصوص بیماران بستری و یک انبار دارویی مرکزی دارد در حالی که تا قبل از پیاده سازی نظام تحول سلامت به صورت کاملا" سنتی و در فضای محدود به یک داروخانه سرپایی فعالیت نموده است

آقایان دکتر عبدی و دکتر محمودی مقرر نمودند جهت ارتقاء بیشترو بهینه واحد دارویی شبکه اسلام آباد غرب در اسرع وقت پیشنهادات ، انتقادات و راهکارهای خود را به صورت مکتوب به معاونت غذا و داروی استان ارسال نمایند .

در پایان آقای دکتر عبدی اظهار نمودند که واحد دارویی بیمارستان اسلام آباد غرب به عنوان الگویی برای سایربیمارستان های استان معرفی می شود.

 

دارو13 

دارو  
دارو12  

دارو11  

دارو10  

دارو9  

دارو8  

دارو7  

دارو6 

دارو5  

دارو4  

دارو3  

دارو1

 

 

 

 

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۱:۰۶
تعداد بازدید : ۷۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید